Kombidag in My <3

Tjohej, idag onsdag har vi såkallad kombidag i skolan. Då lärarna får boka in lektioner som vi kommer ha på den dagen. Idag blev de engelska från 10-12! Ganska gött!!
Kände ändå inte för att åka hem så jag och Linnea följde med samhällarna in på film, gick efter en halvtimma och missa de bussen precis.
Sen följde Johan med mej hem. Kom på att jag skulle till sjukgymnasten så fina bror min körde mej, tack!
Vidare till Trollhättan och träffa Nicolina och Frida. Köpte subway och fick skjuts av hennes mamma hem. Till slut åkte jag på bandy och träffade Linnea, Julia och Sofie, trevliga bruttor!
Nu ska jag dricka te och sova.


Kärlek mellan mongobarn....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0