Språkresan -Malta

Hej!
Nu hade jag tänkt att bestätta om min språkresa med EF i Malta!
Med bilder och lite skrift, enjoy!



Jag åkte med denna härliga tjej Tea! Denna bild är vid skolan, kommer mer sen!

Detta är vårat rum där vi bodde i 3 veckor! min säng är den gröna och teas är den bredvid!
Dom andra sängarna hade först en italiens tjej men hon flyttade ut efter ca en vecka.
Några dagar efter de kom två nya italienare!


Jag har ju problem med mitt knä. Jag spelade beachfotboll och skadade migh igen, åkte amublans och satt på sjukhuset med vår goa ledare Daniel i ca. 5 timmar. fick sedan kryckor och den bindan jag har på bilden.
Kom hem vid 4 tiden och gick därför inte till skolan dagen efter.

(mitt andra hem, sjukhuset)

Några nya vänner vid huvudstaden Valletta!

snorklings båten


Beachclub

En av alla Bussturer påväg till beachclub från värdfamiljen

Grupp mys

Utflykt till gamla huvudstaden Mdina

Bluegrotto
B
Älskade Bananbåt, Har du inte testat så är de en sak du MÅSTE göra innan du dör!!

Outfit till ett av alla dessa Discon

Gozo

Nu befinner jag mig på skolan

Ett försök på att lura mamma att man har tatuerat sig, en henna tatto

baystreet där alla mötesplatser var!

Våran lokala-ledare som inte visste något...

Fina och bruna nya vänner påväg hem från vår underbara resa!
Hoppas att ni gillade bilderna och att ni själv blev sugna på att åka, även om inte allt var perfekt hela tiden så lärde jag mig att våga och känna mig mer säker med min engelska!

Rekomenderar er att åka på språkresa, verkligen!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0