svar

filippa karlsson  om Fråga:

Är du oskuld/ifall du inte är det vem tog den ? 
är du ofta glad ? 
vilka är dina närmaste killkompisar? 
vilka är dom snyggaste 96 orna i vbg ? 
vem är din bästa tjejkompis ? 
vilken är din skostorlek ?


1. Jag är inte oskuld, och jag kan nog inte säga med vem här.
2. jadå, vänner gör en alltid glad!
3. mina närmaste killkompisar är nof Fabian och Simon.
4. oj.. vet inte riktigt faktiskt, finns många.
5. Nicolina och Elin är mina bästa tjejkompisar.
6. haha, 38/39 :)

aa om Fråga:

Har du någon kille?
om inte finns det någon du är intresserad av/gillar?

Nej, jag har ingen kille.
De finns en Kille, men han kommer jag aldrig få ;)


sofia om Fråga:

hej ! 
hur långt har du gått med en kille ? 
med.vem var ditt senaste förhållande och.hur länge ? 
varför skriver du ingenting om han där william du träffade ?
sjukt fin blogg kram ;)))


som jag skrev i första svaret så är jag inte oskuld så..
Mitt senaste va nog med lilla Oscar i 3 och en halv månad.
jadu. den lilla William hade mycket att göra så vi hann aldrig träffas
va roligt att du tycker de, Kram! :)


olivia om Fråga:

bara för att du bara fått tråkiga frågor så tänker jag ändra på det !:)
kan du låtsasrapa ?
Gillar du pepparkakor & julmust ?
Vilken är din favvo godis ( du får inte svara lakris) !!!!! ?
The ark / håkan hellström ?
kan du slicka dig på armbågen ?
om du testar så : hahahah
Vilken är din längsta tå ?
hur ser ditt rum ut ?
kan du dricka up ett helt glas med kolsyrad dricka utan att "pausa" ?
kladdkaka eller bullar ?
glass eller tårta ?
cola eller pepsi ?
ÄR DU OSKULD ??????????????? ( var tvungen hehe ;) )
Vad tycker du om pandor ?
Ska vi dansa snart eller ???? :D
vad har du för lakan ?
vad gör du just NU ?
om du fick önska en sak vad skulle det vara då ?
Kom till mig och dansa julgranen !!!!
kramisar <3

HAHA OLIVIA!! :D
1. jag de kan jag ;)
2. vem gör inte?! ;oo
3. jag hatar lakris.. men surt och hårt är gott!
4. inget! men håkan då. ;)
5. nä tyvärr!
6. jag gjorde de ;(
7. stortån!
8. mitt rum, litet och aa. får väl lägga in en bild någon gång
9. nej, då får jag jätte ont i halsen..
10. Nybakta bullar, annars kladdkaka
11. isglass ;)
12. COLA
13. jag är inet oskuld, är du? ;)
14. Älskar Pandor, vill ha en liten och gosa med!
15. ohja de måste vi!
16. svarta och vita tror jag 
17. svarar på dina korkade frågor knäppis 
18. att få dansa med dej!
19. kommer direkt!
Kraaam! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0