Estocolmo.

I Torsdags eftermiddag åkte jag och Familjen upp till Mormor i stockholm.
För på Fredagen hade vi k-dag.
Ialla fall, fredagen blev i stan och grönalund, med Prebensen.
Men framåt kvällen skulle Veronika maggio sjunga och då gick vi.
vi gick in till stan och åt lite.
Lördagen spenderades ute på Lindingö där Mamma skulle springa lidingöloppet.
innan de va vi hemma hos pappas kompisar som bor där.
När mamma hade sprungit ställde vi oss i en kö som tog 45 min till gratisbussarna!
sen tunnelbana in till slussen och från slussen hem till mormor och åt kinamat! 
Söndagen gick vi lite på stan till tre, sen åkte vi hem!

Skolan idag va helt okej förutom No-labben som vi gjorde! Luktar ju fan än!
Och spanskan va ju inte heller så kul, som vanligt asså.

Idag blir de nog en springtur, eftersom min fot inte är läkt och jag kan spela fotboll :(





Bror min!

Kommentarer
Postat av: sofie

hej !

du är rätt dålig på att blogga kommer nästan aldrig upp nya inlägg & när det kommer upp är dom hur långa som helst så man orkar typ inte läsa ? xd

förrestetn kan inte du lägga upp den bilden som du tycker är finast på dig SJÄLV ! :)

2011-09-27 @ 15:20:07
Postat av: tea

ojj, vad fint man hamnar i bakrunden? ;) haha

2011-09-29 @ 20:08:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0