nörd

hejhej,
Praon har varit bra!
sitter just nu med musik i datorn och spelar spel på iPaden.. hihi

ingen träning för mig idag, för klumpig som jag är ramlade jag och vricka den igen förut idag..
ska försöka bli hel till helgen då vi åker till västerås på McDonald´s cup! Taggad!

senare blir de nog fotboll, sverige- holland!

Kramgo som en björn



- Jag älskar dej,
Du finns där 
i min närhet
låter mig 
få bara vara
Du ställer
inga onödiga frågor
Du låter mig 
få finnas till

Vi behöver inte 
alltid prata
din förståelse finns 
ändå där för mig
Låter mig få bara vara
och ger mig 
en kram när jag vill


Kommentarer
Postat av: elin

finaste vännen. du ligger mig så varmt om hjärtat. bästa tjejen på jorden, älskar dig bästavän<3

glöm det aldrig

2011-10-12 @ 19:43:37
URL: http://elibloggar.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0