Regnig dag.

tjabba!
Min dag har känns väldigt lång men hur kul som helst!
vakna vid 11? och då va alice här ensam och vek tvätt?!
men jag åt frukost och så gick vi ut och sola!
sen åkte hon hem.(Eva)
smsa Simon Torstensson och undra om jag ville med ner till sanden!
så jag åkte till elin där mina saker va från igår!
Juste Igår va schools out BÄST! artisterna sög men folket som va där, mycket kärlek till dom!
Fabian och simon "hämtade" oss hos elin och åkte tillbaka till mej för att hämta boll!
va på sanden en stund, åt pizza sen hem!
Hemma smsa Daniel och så kom han och Simon Fasth på cykel från thn?! störda..
va hemma hos mig i 10 min sen satte vi oss på busshållsplatsen och en stund på skolan!
Sen följde vi dom ända till mio! Skit regning och kallt!
haha, bästa daniel tappa trampan! (Jag fick gå in och fråga efter hjälp.)
Från mio cyklade jag och elin hem!
på vägen hem tappar elin klart kedjan!
stod och fixa med den i 10 min.. Sen åkte vi hem och nu är jag här med mjukis kläder och värmer mig.




Jag och Min Elin innan schools out i går !

tre stolpskott vid mio..

alltid lika trevligt att vara med på kort! Daniel och simon.....


Kramiskramis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0