min dag i bilder

Tjioooo!
Börja vid 10 nere på sanden med klassen, volleyboll och grejor.
åkte till Madde vid 12!
runt halv två åkte vi ner till sebbe och träffa han och simon. efter en stund kom fabian!
vi tog bussen till överby, och sen nästa buss där i från till fabian i thn!
vi åt och lyssna på musik!
sen åkte vi hem igen! Madde och jag satte oss och åt glass i hennes hamock!
Vid 7 ringer mamma och undrar om jag ska hem på kalas för pappa. opps!
Min morbror + tjej + barn kom hit och åt smörgåstårta och sen jordgubbstårta!
Nu har jag suttit här en stund och lagt ut massa bilder på facebook på dagen!
blir ett antar färre här men några!

Grattis Pappa Putte Patrik !



dagens kläder


söta tjejor! Lisa & Frida


goa gubbar!

kärlek till er tjejor


Efter skolan!


thihihihihihihihihihi

Madde! <3

knäppgökarna själva! Simon och Sebbe!

fabian booi!

facebook bruden och madde sociala människan! haha Påskmust!

Kraaaaam!

Kommentarer
Postat av: madddeliito

super dag! <3

2011-06-16 @ 23:54:13
URL: http://madddeliito.blogg.se/
Postat av: lisa

kärlek till dig Maja!!! <3

2011-06-17 @ 12:03:56
URL: http://liiiiiiiiisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0