I'm not at superman

Tjooooo!
va inte alls på humör igår. därav inget bloggande :)
ville bara säga förlåt.

Idag har skoldagen varit fett chill!
börja halv 10 men omprov (a) jätte lätt och snabbt!
så efter de så blev de en liten hål timma på en timma och 10 min eller nått!
sen va de No, haha läste min bok. orka inte jobba, de är ju jätte varmt.
efter de hade ingen spanska eller engelska, illl gööött!
så vi tjejer drog till sanden och spela volleyboll! :D
sen efter 2 och en halvtimma så fick vi åka tillbaka till skolan och ha TRÄSLÖJD!
segt, men jag och elin blev klara med vårat lyckohjul! (Y)

nu blir de match snart!
hoppas på vinst som vanligt!

Kram!


JAG OCH ELIN FÖR LÄNGESEN ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0