I'm Back!

Tjatja!
jag har väl inte varit den bästa på att uppdatera de senaste.
först va lilla jag på Irland med mamma, sen va jag hemma onsdag..
på torsdag kl 12 åkte jag med min klass på klassresa till nordkroken!
sen kom jag hem på fredag morgon och somna men en gång, (sov 2 timmar på klassresan)
när jag vakna så va de bara upp och hoppa och i väg på student till Kalle Berner!
På lördagen åkte jag med min konfa grupp till göteborg, liseberg och vandrarhem och MYS, kom hem förut, har hunnit sola och sova precis!
Min förklaring till dålig uppdatrering !
MEN jag Lever!

jag tog inte med kamerna så blev inga bra bilder.. men har några få mobilbilder!


Elin

Lina, Frida och Sovande Lisa!

tokar som badar.....

ego booien gabriel svärd

göteborg

fjortisarna ;*

HAHAHAH! Malin och Johanna-louise!

munken Elin Hallberg

Madde!
¨
Nya emo linne från carlings

Ny tjocktröja från bikbok!

Ha de så bra nu! vi hörs väl snart antar jag!
sommarlov på Fredag! Jappjapp jag klagar inte ! :D

Puss

Kommentarer
Postat av: lisa :D

åh, söt bild .. host ;))<3

2011-06-13 @ 16:50:55
URL: http://lisaspa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0