Hej då sverige

Nemen hej!
Torsdag idag och lediga, väldigt skönt!
Imorgon så åker jag och min mamma till Irland och träffar några kompisar!
jag kommer missa hela aqua blå och ledigheten i vänersborg!
men kommer även bli skönt att åka iväg en stund och tänka klart, rida och mysa med mamma!
självklart kommer jag av saknad av vännerna och han ni vet!
 får lite panik, får bara ta med mej 10 kg kläder och sånt, kommer ju gå åt pipsvängen med de!

men ni får ha de så roligt i helgen så hörs vi på tisdag kväll när jag kommer hem!

Pussss!



seriös som vanligt

hihi hon blåa fick gult för detta (y)

i stugan på påsk

när jag kolla på match en solig dag i maj!

tjockis maja!

slottet när jag och nicolina va där.

min Nico.

min kopp får bli avslutningen ;)

ha de bra nu!


Kommentarer
Postat av: madde svantesson

ha de så bra finis!

tagga läget nästa helg. puss <3

2011-06-02 @ 18:59:38
URL: http://madddeliito.blogg.se/
Postat av: Nicolina

Herregud, hur ser jag ut ;)

Kommer sakna dig <3

2011-06-03 @ 00:46:41
URL: http://nicolinagustavsson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0