Göteborg

Hejhej!
nyss hem kommen från Göteborg.
har varit på fotokurs med min pappa som jag fick i födelsedagspresent!
Vi hann med lite shopping oxå!

fullt upp hela tiden känns de som.
Träning imorgon eller bio
okej torsdag gör jag inget.....
men fredag slutar vi skolan och schools out på kvällen.
lördag åker jag med Nicolina till Gränna!
söndag utbildning för fotbolls skolan och sen Match..
Måndag- torsdag är jag ju ledare för fotbolls skolan!
Sen Har Jag SOMMARLOV!


Linne: monki /byxor: Ginatricot
(feta lår jag vet)


ööh..

(y)

Kram


Kommentarer
Postat av: linnéa

hejsan !

fin blogg :)

du skriver inte så mycket om den där killen längre ? är ni ovänner?

hörde något om att ni hade strulat?

är det sant ? :)

kram :P

2011-06-15 @ 17:08:33
Postat av: felicia

fint tjej!

2011-07-02 @ 23:09:06
URL: http://feliciajaking.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0