Min vecka...

Hejsan hoppsan Majsan här!

Måndag- Tjejkvällen! kommer bilder när jag är hemma
Tisdag- åkte till årsnäs (simon torstenssons) och va på en stuga där! sov där till onsdag!
onsdag- Vakna i årsnäs och sen direkt till en annan stuga (ida holmedahls). va där över kvällen!
Tordag- upp tildigt och åka till göteborg, först lite shopping och sen kolla vi gothiacup. 
Jag va hos Anton, med Lydia och Lisa oxå! saknat dom som fan!
Åkte till vänersborg vid 10-tiden, direkt till Nicolina, som jag sov hos!
Fredag- idag så vaknade jag hos Nicolina asså, Senare ska vi antagligen till Lysekil till stugan!

Efter som att jag är hos Nicolina så kommer de bilder i ett annat inlägg lite senare!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0