Heeeejsan

Jag är hemma från en helt underbar vecka i främmestad på filmkollot!
Har träffat massor med trevliga människor som jag redan saknar! Hoppas man kan träffas igen någon gång!
De kommer säkert lite bilder någon dag, och länkar till filmerna som vi gjorde! Superkul!
Direkt när jag kommit hem åkte vi iväg till bovall över kvällen och åt mat hos mormor som hade hyrt en stuga där!

Idaaag har jag och Nicolina varit på segelflygklubben med pappa!
Vi åkte dit vid halv 9, och sen va vi där och greja till 1 med massa flygstarter och så!
Efter de så åkte Först Nico med pappa och sen jag och pappa!
Nico va uppe i 35 min, och jag va bara upe i 16 min ;(
dagen har varit underbar, Nu åker nicolina till gränna i veckan och har mysigt!
och jag vet inte riktigt vad jag ska göra! :)
Ni får ringa eller så om ni vill hitta på något!

förövrigt slog jag i huvudet i vingen när jag smsa.. liten bula där nu.. snyft!



Folk!

Kollohuset

Nyhets studion !

Vår film som vi gjorde!

PussOchKram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0