Chat

Hejsan.
Idag har jag varit med Linnea och Felicia! gooa töser!
Vi tog bussen till överby, hoppa av och ångra oss, att och väntade på den andra bussen in till trollhättan i 25 min!
I thn åt jag och Felicia en subway macka, Mums!
Sen åkte vi hem till Linnea och satt med chatroulette as länge! (y)
Sen skulle vi hem, åkte till stan och där satt Fabian, Toli och Alibek!
Stanna och pratade med dom en stund, Ska ju träffa Alibek imorgon så jaoo..
Sen åkte jag upp på bron och då träffa jag Emelie, Carro, Olivia, Ebba :)
Lite längre ner på bron träffa jag Axel, Oskar och Lucas! asså cp!

Nu sitter jag och lyssnar på pappas musik!

Fick en kommentar om William. Jag kan bara säga att vi pratar inte mer tyvärr... ;/
Men jag saknar den pöjken som Faaan.

Kommentarer
Postat av: elin :)

hej.

din blogg är grym!

men iaf, varför har du inte kontakt med william längre, elr va han hette ? :)

hade inte ni rätt bra kontakt eller?:)

kram!

2011-07-22 @ 22:24:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0