förklaring

jaa men hej!

idag blev de ju lite annorlunda än vad jag hade planerat..
skulle varit med Nicolina egenligen!

Vaknade vi 12 av att mamma väckte mej och undra om inte jag ville med till Stockholm.
hon skulle nämligen hit och jobba!
Så vi ringde mormor och kolla om jag kunde sova här och sen ringde mamma till hennes arbetskamrat och kolla om de fanns någon plats över på planet.. (min mamma är flygvärdinna.)
de fanns de, jag hann äta frukost och packa sen va de bara att hoppa in i bilen till flygplatsen!
hjälpte mamma med lite saker och sen åkte vi.
när vi kom fram stod mormor och Göran där och väntade på mej.
vi åkte för att handla på Nacka Forum! Fick med mej ett par jeans hem.

imorgon skulle vi nog kolla Allsång på Skansen. På onsdag ska vi och kolla på trav.
På torsdag för middag flyger jag och Mamma hem igen!



coolt jag kom på att jag har haft 4 underlater!
haha

hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0