tråkigt? JA

Hur bor du: hus med mamma pappa och bror
Brukar du komma i tid: ganska
Hur lång är du: 1,73 m
Kan du laga mat: makaroner räcker för min del
Vad jobbar du med/pluggar du: högstadiet.
Vad har du på dig just nu: mjuksbyxor, kofta linne
Har du någon fobi: inte direkt
Hade du en bra kväll igår: Ja det hade jag! :)
Vilket är ditt senaste inköp: skjorta och hårspray
Din favoritdryck på morgonen: te
Har du sovit i din egen säng inatt: Yes
Vad hade du sönder senast: jag förstör inget!
Vem snackade du med senast: simon
Varm favoritdricka: te
Favoritdricka när du är riktigt törstig: Vatten
När gjorde du senast något riktigt dumt: Vet inte riktigt..
Saknar du någon just nu: ohja!
Vad ska man göra för att få dig irriterad: Vara allmänt jobbig och tjatig.
Någon jag stör mig på: falska folk, måga asså.
Intressen: fotboll, Fotografera och blogga!
Senaste person du kramade: simon 
Senaste person du ringde: pappa
Senaste person som ringde dig: oscar hansson
Vad drack du senast: te
Vill du ha barn: Ja någon gång i livet.
Längtar du till din nästa födelsedag: Nja
Har rakat dina ben någon gång: Haha, ohja
Är du sugen på något nu: Yeah, skulle sitta fint med mat.
Hur många koppar kaffe dricker du en vanlig dag: Inga.
Använder du hudkräm: Ibland
Attraheras du av män med skägg: Nej.
Micro-pop eller poppa själv: Micropop
Brukar du baka: häner
Röstade du i det senaste valet: Nääe
Är du nöjd med ditt liv som det är nu: Haha, sådär.
Vilken låt lyssnade du senast på: soulja boy- crank that
Har någon annan sovit i din säng inatt: Nej
Vad tycker du är äckligt: spyor
Har du pengar på mobilen: egentligen inte, men höjde saldo taket (a)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0